Ofte stillede spørgsmål
Fragt
Det kan du. Når du taster dine oplysninger ind, er der en knap der hedder "Skal pakken sendes til en anden adresse?". Den vælges, og herefter taste oplysningerne ind på modtageren.
Er modtageren ikke hjemme, og der ikke er givet samtykke til GLS om at de må stille den, vil pakken blive sendt til den nærmeste GLS pakkeshop.
Vi har på nuværende tidspunkt kun mulighed for levering til adresser i Danmark.
Er pakken til dig selv vil du modtage en track&trace fra GLS, hvor du kan følge pakken på sin vej. Har du ikke modtaget et track&trace nummer, kan du kontakte os, og så vil vi hjælpe med at finde pakke nummeret.
Når du forsøger at skrive din udlandsadresse ind i ”dine informationer” vil du ofte opleve at systemet melder fejl. For at komme uden om dette er du velkommen til at sætte en ”falsk” adresse ind i de felter hvor problemet opstår. Det er blot vigtigt at leveringsadresse er fuldstændig og korrekt.
Vi må desværre ikke lave samtykke på din vegne. Du kan kontakte GLS i forhold til at de må stille din pakke. Det kan gøres via GLS' hjemmeside. Dette gælder også ved andre beskeder til GLS.
Bestilling
Ja det kan du. Der er et felt hvor der står "Besked til gavemodtager". Her kan du skrive din hilsen til modtageren.
Via webshoppen er der kun mulighed for at handle via mobilepay og kreditkort.
Der kan ikke betales via EAN i shoppen.
Der er desværre ikke mulighed for at vælge hvilken dato varen skal leveres. Du kan vælge hvilken dag pakken skal sendes af sted. Du skal forvente 1-2 dages levering. Ved travle perioder kan der forekomme længere leveringstid.
Hold øje med om nogle af felterne er markeret med rødt. Det indikerer at det indtastede i feltet ikke er korrekt.
Gave til modtager
Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop. Det er ok, at du bruger dine egne informationer og på den måde selv sørger for at informere modtager om den ventende pakke.
Hvis du ønsker at pakken skal være en overraskelse, kan du taste din egen mail og telefonnummer ind ved leveringsadressen. Her vil du få besked om at pakken er på vej. Hvis pakken skulle ende i en pakkeshop, vil du få besked om det.
Vi kan desværre ikke pakke chokoladen yderligere ind.
Kursus
Du kan købe gavekort til vores kurser via vores kursus side. Dette gavekort kan kun bruges på vores kurser.
Hvis du er blevet syg, skal du hurtig kontakte os, så vi kan annullere din booking. Du kan kontakte os på 46 75 53 00.
Vi har en anbefalet alder minimum 10 år, da kurserne kan være krævende. Vi holder engang i mellem nogle flødebollekurser for børn og barnlige sjæle, som er mere i øjenhøjde med børn.
Hvis der ikke er noget kursus på den pågældende dag, er det ikke lagt i kalenderen. Du er meget velkommen til at kontakte os på kontakt@frellsen.dk for at høre om der er kursus den dag.
Er det et fysisk gavekort du har, skal du tage kontakt til Frellsen. Så opretter vi en booking for dig. Når du så skal betale, gøres det ved fremmøde.
Produkter
Vores flødeboller med vaffelbund indeholder gluten. Vores flødeboller med marcipanbund kan indeholde spor af gluten.
Vi har lagt en varedeklaration ved produkterne, så du kan se hvad de indeholder.
Vi sælger desværre ikke gavekort på vores hjemmeside. Du er meget velkommen til at købe det i vores Frellsen butikker.
Vores flødeboller har en bedst før dato der hedder 3 uger fra produktionsdato.
Kakaobønnerne som vores chokolade er lavet af, er høstet primært i Vestafrika. Læs mere på vores chokolade skole: https://katalog.frellsen.dk/chokolade-skole/full-view.html
Reklamation
Hvis din pakke er blevet væk skal du kontakte GLS, og få efterlyst den. GLS vil herefter lede efter din pakke. Du vil modtage besked fra GLS hvis pakken bliver fundet, eller om pakken er væk. Vi vil også modtage besked om at pakken er efterlyst.
Hvis det er det forkerte du har modtaget i din pakke, skal du skrive til kontakt@frellsen.dk . Du må meget gerne vedhæfte et billede af det som du har modtaget i stedet. Vi sørger for at sende det korrekte i stedet for.
Hvis der er mangler i din ordre skal du skrive til kontakt@frellsen.dk . Så sørger vi for at sende det der mangler.
Vi kan desværre ikke tage fødevarer retur. Dette er i forhold til fødevarelovgivning omkring fordærvelige fødevarer.