• Kvalitet siden 1897 Kvalitet siden 1897
  • Kvalitets kaffe & chokolade Kvalitets kaffe & chokolade
  • Find butik Find butik

Ofte stillede spørgsmål

 

 

1 - Kan man sende til en anden modtager?

Ja, når du trykker "næste" ved kurven har du mulighed for at vælge at du gerne vil sende som en gave og dermed får du mulighed for at vælge en leveringsadresse.

 

2 - Kan man få en hilsen med til modtageren?

Ja, når du efter kurven vælger den skal sendes som gave, kommer der et felt hvor du kan skrive den ønskede hilsen.

 

3 - Kan pakken stilles hvis modtager ikke er hjemme?

Er modtager ikke hjemme (eller har flexaftale)  tages pakken med til nærmeste pakkeshop. Der sendes information til den opgivne track&trace mail om, hvor pakken kan afhentes.

 

4 - Bliver chokoladen pakket ind i gavepapir?

Der er desværre ikke mulighed for yderligere indpakning.

 

5 - Hvad gør man, hvis man ikke har modtagerens mailadresse?

Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop. Det er ok, at du bruger dine egne informationer og på den måde selv sørger for at informere modtager om den ventende pakke.

 

6 - Gaven skal være en overraskelse

Modtagers mail og mobilnummer bruges til advisering såfremt pakken kommer til en pakkeshop. Du kan tilføje dine egne oplysninger, hvis du ønsker pakken skal være en overraskelse.

 

7 - Sender I til udlandet?

Vi har på nuværende tidspunkt kun mulighed for levering til alle adresser i Danmark. 


8 - Hvordan bestiller man fra udlandet til levering i DK?

Når du forsøger at skrive din udlandsadresse ind i ”dine informationer” vil du ofte opleve at systemet melder fejl.
For at komme uden om dette er du velkommen til at sætte en ”falsk” adresse ind i de felter hvor problemet opstår. Det er blot vigtigt at leveringsadresse er fuldstændig og korrekt.

 

9 - Jeg har problemer med at gennemføre betalingen

Hold øje med om nogle af felterne er markeret med rødt. Det indikerer at det indtastede i feltet ikke er korrekt.

 

10 - Kan jeg betale med faktura?

Via webshoppen er der kun mulighed for at handle via mobilepay og kreditkort

 

11 - Er min pakke leveret?

Er pakken til dig selv vil du modtage en track&trace fra GLS, hvor du kan følge pakken på sin vej

 

12 - Kan jeg betale via EAN?

Der kan ikke betales via EAN i shoppen.

 

13 - Kan jeg vælge en bestemt leveringsdato?

Der er desværre ikke mulighed for at vælge hvilken dato varen skal leveres, men du kan forvente 1-2 hverdages levering